قندعسلم پوریاقندعسلم پوریا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
مامی پوریامامی پوریا، تا این لحظه: 31 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
جناب پدرجناب پدر، تا این لحظه: 39 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
یکی شدن دلامونیکی شدن دلامون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

♥عشقم پوریا♥

شمارش معکوس تا تولد قند عسلم...

1393/3/13 13:16
نویسنده : مامان پوریا
996 بازدید
اشتراک گذاری

تنها 5 روز تا تولد عزیز دلم مونده...واقعا این یه سال خیلی زود گذشت هرچند سختی هایی هم همراه داشت اما با دیدن روی ماهت و شیرین کاریات تحملش راحتتر میشد ...دوستت دارم عشقــــــــــممحبت

 

همیشه لبخند بر لبانت

عشق در قلبت

لطف در نگاهت

محبت در چهره ات

بخشش در رفتارت

و حق در زبانت جاری باشد

محبتپیشاپیش تولدت مبارکمحبت

ویه خبر خوب دیگه اینکه مروارید هفتمو هشتم آقا پوریا دراومد...مبارکت باشه گل نازم

 

پسندها (5)

نظرات (14)

دنیا
13 خرداد 93 19:35
سلام پسر کوچولوی خیلی نازی دارین.خدا حفظش کنه لینکتون کردم.به منم سر بزنین.
عاطفه مامان ستیا
13 خرداد 93 21:52
تولدت پیشاپیش مبارک عزیز دلمواقعا حس زیباییه وقتی اولین سالگردتولد نی نی مون میشههههه من که لذت بردم
بابا و مامان
14 خرداد 93 9:46
عزیز دلم پیشا پیش تولدت مبارک
فاطمه مامی امیرحسین
14 خرداد 93 17:10
سلام عزیزم.تولد گل پسرت مبارک باشه.ایشالا زنده باشه خیلی عسله و هم نام شوهرم که عاشقشم.عزیزم برای ژله ی باب اسفنجی باید یه ژله بستنی ساده درست کنی و وقتی برش گردوتدی روش طرحی که رو کاغذ کشیدی و با رنگ خوراکی رنگ کردی مثل عکس برگردون چاپ کنی.ساده اش میشه اینکه گفتم ولی برای اطلاعات بیشتر ژله ی تصویری سرچ کن بخصوص تو مامی سایت.و برای کیک هم وقتی کیکت رو خامه کشی کردی طرحت رو با شکلات اب شده روی کیک بکش و توش رو پر کن.الان دقیقا یادم نیست ماده ای که برای پرکردنش استفاده کردم چی بود ولی برای اینکه بدونی این عبارت رو سرچ کن و دسترش رو از سایت چف طیبه بردار: کیک پنجره های رنگی کارگاه اشپزسازی
مامان آیسو وآیسا
17 خرداد 93 12:23
تولدت پیشاپیش مبارررررررررررررک پوریا جوووووون انشالله 120 ساله بشی
مامانی رادین
19 خرداد 93 2:16
به دنبال کوچکترین فرصتی بودم تا بزرگترین تبریک را نثارت کنم ورق خوردن اولین برگ سبز زندگیت را تبریک میگویم پوریا جان تولدت مبارک خاله جون بوووووووس
مامان آرشیدا
19 خرداد 93 10:34
تولدت مبارررررررک گلم
الهام(مامان امیرحسین)
19 خرداد 93 15:03
تولدت مبارک عزیزم صد ساله بشی خوشگل خاله!! مبارک مروارید هفتمت باشه عزیزم
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
19 خرداد 93 15:08
تولدت مبارک فرشته زمینی
مامان بردیا شیطون
20 خرداد 93 12:30
تولدت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
مامان بردیا شیطون
20 خرداد 93 12:30
************************** پشت دریا شهریست که یک دوست در آن جا دارد هر کجا هست ، به هر فکر ، به هر کار ، به هر حال ، عزیز است خدایا تو نگهدارش باش .
زهرا ( مامان شایان )
22 خرداد 93 1:53
تولدت مبااااااارک عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
26 خرداد 93 0:33
تولدت مبارک عزیزمممم ایشالا 120 ساله بشییییی ممنون که سر زدی من لینکتون کردم
اییناز
16 دی 93 13:38
وبلاگ قشنگیه میییییسییییییی