قندعسلم پوریاقندعسلم پوریا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
مامی پوریامامی پوریا، تا این لحظه: 31 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
جناب پدرجناب پدر، تا این لحظه: 39 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
یکی شدن دلامونیکی شدن دلامون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

♥عشقم پوریا♥

چهاردست وپا رفتنتو عشقه نفسم...

1392/10/18 22:13
نویسنده : مامان پوریا
377 بازدید
اشتراک گذاری

از 3ماه ونیمه غلت میزدی بعد چون برخلاف تلاش زیاد نمیتونستی سینه خیز بری همش نق میزدی منم کمی کمکت میکردم تا چند قدمی بتونی بری جلو...اما الان یه هفته ست چهاردست وپا میری هر جا من یا بابات میریم دنبالمون میای ...فدات بشم نفسم

عشقم اینجا بابایی رفت آشپزخونه شمام یواشکی تعقیبش میکردی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

samira
17 دی 92 23:42
این روزهای بچه ها خیلی شیرینه. تا میتونی لذت ببر از پسر عزیزت
مامان پوریا
پاسخ
آره عزیزم...خیی دوران شیرینیه
مامان راضی
18 دی 92 11:38
من عاشق چهار دست و پا رفتن نی نی هام خدایا دلم واسه نی نی نیومده ی خودمم تنج شد ای جونم که با عشق بابایی را دنبال میکنی فداتشم هزار تا بوسسسسسسس
سمانه‏(خاله ي فريما‏)‏
20 دی 92 15:09
اي جان جه ني نينازي خدا حفظش كنهخوشحال ميشم به وب فريما بياييداكه دوست داشتيد به وب من هم بياييد www.parnaz.roomfa.com
مامان پوریا
پاسخ
ممنون خاله جون
سمانه‏(خاله ي فريما‏)‏
21 دی 92 13:11
سلام ممنونم كه به وبم اومديد با تبادل لينك موافقم من الان شما رو لينك ميكنم هم تو وب خودم هم تو وب فريمادر ضمن من مجردم فريما خواهر زادمهبازم به وبم بياييد به وب فريما هم سر بزنيد ممنون ميشم
مامان پوریا
پاسخ
چشم عزیزم...حتما سر میزنم...ممنون.منم لینکتون کردم
مامان محمدطاها
22 دی 92 15:51
ماشالله چه خوردنیه گلپسرمون ممنون که به ما سر زدید خوشحال میشم جز.ئ دوستامون باشید
مامان پوریا
پاسخ
ممنون گلم
بهاره مامان کیان
6 بهمن 92 22:52
عزیز دلم چقد تو ماهی 4 دست و پا رفتنشو قربون عزیزدلم چقد دوس دارم کیانم هم زودتر 4 دست و پا بره .... الهی قربونش بره مامانی .... راستی مامانی مهربون شازده پسرتون چن ماهه 4 دست و پا رفتنو شروع کرد ؟؟؟
مامان پوریا
پاسخ
انشالله نوبت کیان جونم میشهپوریا جون از 6ماه 4دست وپا میرفت