قندعسلم پوریاقندعسلم پوریا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
مامی پوریامامی پوریا، تا این لحظه: 31 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
جناب پدرجناب پدر، تا این لحظه: 39 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
یکی شدن دلامونیکی شدن دلامون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

♥عشقم پوریا♥

کاپ کیک شکلاتی...

1392/11/5 12:20
نویسنده : مامان پوریا
574 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...دیشب از خونه مامان جون که اومدیم خواستم واسه بابایی کاپ کیک درست کنم اما حسش نبود و خسته بودم ...امروز صبح موادشو آماده کردم ولی چون شما اذیت میکردی و میخواستی تو بغلم یاشی خوابوندمت و واسه بابایی کاپ کیک شکلاتی رو که خیلی دوست داره درست کردم امیدوارم خوشش بیادخوشمزه

پسندها (1)

نظرات (40)

خاله ی ادریس :)
13 بهمن 92 14:58
عزیزم لینک شدی گلم ما رو هم لینک کن
مامان پوریا
پاسخ
شماهم لینک شدی عزیزم
شقایق
13 بهمن 92 16:52
وای منم خیلی دوست دارم خوشبحال بابایی نوش جونشون دستتون درد نکنه خانم خوش سلیق کدبانو فدای پوریا جونم خیلی نازه خدا حفظش کنه از چشم بد دور باشه ممنون که به ما سر زدین
مامان پوریا
پاسخ
فدات گلم...
مامان ایمان
13 بهمن 92 17:16
به به عجب کیکی منم می خوام مامانییییییییییی عزیزم چقدر ناز خوابیده خوایهای خوب ببینییییییییییی بوسسسسسسس اپیم مامانی
مامان پوریا
پاسخ
حتما سر میزنم عزیزم
مامان شایان
13 بهمن 92 19:22
چه مامان هنرمندی.دستش درد نکنه
مامان پوریا
پاسخ
فدات گلم
مامی شیوا (مامان رونیکا)
13 بهمن 92 19:52
سلام عزیزم ؛ چه پسر نازی داری عزیزم ؛ ماشالله امیدوارم دوستای خوبی برای هم بشیم و همینطور کوچولوهامون عزیزم ؛ من شما رو لینک کردم عزیزم
مامان پوریا
پاسخ
سلام گلم...فدات خانمی...منم شمارو لینک کردم
معراج جون
13 بهمن 92 21:43
قربونش برم چه ناز خوابیده
شقایق مامان آرشا
13 بهمن 92 22:15
چه مامان مهربونی
مامان پوریا
پاسخ
لطف داری خاله جون
زهرا
13 بهمن 92 22:50
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، چون هزینه تبلیغات اینترنتی بالا است، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید کمک بزرگی به من کردین www.sharj10.ir ممنون
عاطفه مامان ستیا
13 بهمن 92 23:25
به به عجب کیکی من عاشقشممممممممممممممم البته به خوشمزگیه اون شیرین عسلی نیست که اونجا خوابیده هااااااااا
مامان پوریا
پاسخ
مرسی عزیزم
سمانه (خاله ی فریما)
13 بهمن 92 23:31
به به منم میخوام
سمانه (خاله ی فریما)
13 بهمن 92 23:34
جیگرتو پوریا جونم اگه الان من پسر بودم اسمم پوریا بود
مامان پوریا
پاسخ
فدات خاله جوووون
مامان مرمر
14 بهمن 92 8:25
سلام به پوریای عزیز ومامان مهربونش ایشالا همیشه سالم باشید وسلامت مرسی اومدید به خونه ما ما شما را لینک کردیم امیدوارم دوستای خوبی باشیم بوس برا پوریا کوچمولو
آرزو-مامان آرمینا
14 بهمن 92 11:55
به به پوریا جوووونی خوابه و مامان خوش سلیقش چه هنر نمایی ها که نمیکنه جای پسمل گلمون که ناز خوابیده خالیه که یه گاز ازاین کاپ کیکها بزنه
مامان پوریا
پاسخ
فدات گلــــــــم آرمینا جونو ببوس
مامان پارسا
14 بهمن 92 12:29
نازی، بچه ها وقتی می خوابند چقدر ناز میشند.
مامان پوریا
پاسخ
دقیقا
مامان هستی
14 بهمن 92 14:19
به به دست مامانی درد نکنه و خوش به حال بابایی که این خانم هنرمندی دارند...به به مامانی دستت درد نکنه
مامان پوریا
پاسخ
ممنون گلـــــــــــم
مامان دانیال- ویانا
14 بهمن 92 16:38
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر زدی قربونت برم خدا پوریا جان رو برات حفظ کنه هزااااااااار ماشالا خیلی دوست داشتنیه بازم بهمون سر بزنین
مامان راضی
14 بهمن 92 22:55
منم دلم خواستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
خاله محمد صدرا
15 بهمن 92 10:44
سلام وای چه قند عسل نازی داری . خدا بهت ببخشه . شما رو لینک کردم به ما هم سربزنید
مامان پوریا
پاسخ
سلام عزیزم...مرسی گلم...شماهم لینک شدی
خاله حدیثه
15 بهمن 92 11:02
سلام ببخشد سرزدم اومدم وبتون . خیلی پسرک بانمکی دارید خدا حفظش کنه اگه با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید . خوشحال میشم .
مامان پوریا
پاسخ
سلام گلم...ممنون
سوینا
15 بهمن 92 12:33
سلام عزیزم فدات بشم چقدر نازی
مامان پوریا
پاسخ
سلام گلم...خدانکنه
مامان آیسو وآیسا
15 بهمن 92 13:13
چه کاپ کیکهایییییییییییییی برا پوریا جووونم که اینقدر ناز خوابیده
مامان آرين
15 بهمن 92 13:19
سلام خانم باسليقه خيلي وبلاگ خشگلي داري ماشاءاله به پورياي ناز و دوست داشتني خدا نگه داره واستون. من با اجازه لينكتون كردم خوشحال مي شم بازم به ما سر بزني عزيزم
مامان پوریا
پاسخ
سلام گلم...فدات.لطف داری عزیزم...شماهم لینک شدین
مامی رادینی
15 بهمن 92 15:12
سلآم عزیزم خدا گل پسرتو برات نگه داره شما رو لینک کردم به ما هم سر بزن
مامان پوریا
پاسخ
شماهم لینک شدی گلم
ژیوان
15 بهمن 92 23:36
خوش بحال بابایی پوریاجونمون.منم میخوام.به نظرمیاد دستپختت خوب باشه پوریاجونمون درچه حاله؟جای من یه ماچ ابدارش کن راستی واتس اپ یا وایبرو بریز باهم بچتیم.
مامان پوریا
پاسخ
ممنون عزیزم...خوبه...باشه گلم
مامان آرين
16 بهمن 92 9:01
قربون اين خواب آرومت خاله
خاله حدیثه
16 بهمن 92 11:48
شاهزاده ی عشقی که غلامت شده ام / پابند تو و اسیر دامت شده ام گویند کبوتری وفادار تر از طوقی نیست / طوقی صفتم ، جلد مرامت شده ام
مامان پوریا
پاسخ
فدات گلم...خیلی مخلصیم
یسنا کوچولو
16 بهمن 92 15:18
استعداد عجیبی در شکستن داری قلب ، غرور ، پیمان استعداد عجیبی در نشستن دارم به پای تو ، به امید تو ، در انتظار تو
مامان محمدصالح جون
16 بهمن 92 18:04
خاله جون منم کاپ کیک میخوام میشه دستورشو به مامانم بدین برام درست کنه ممنون میشم
مامان پوریا
پاسخ
حتما عزیزم
اعظم مامان زهرا
16 بهمن 92 23:57
___♥♥♥سلام دوســـت مـــــــن __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم
خاله حدیثه
17 بهمن 92 10:44
ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﻓﺮﺩﺍ ﭼﯽ ﻣﯿﺸﻪ ! ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ، " ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ " . . ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﻓﺮﺩﺍ ﮐﺠﺎﯾﯽ ! ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﻫﺮ ﺟﺎ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ ، " ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ " . . ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﭼﻘﺪﺭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ! ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺍﺑـــــﺪ " ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ " . . . ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﻗﺴﻤﺖ ﭼﯿﻪ ! ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻗﺴﻤﺖ ﺷﺪ
مهتاب
17 بهمن 92 18:16
وای عزیزم ماشالاه هرچی بزرگتر میشه نازتر میشه
مامان پوریا
پاسخ
فدات
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
17 بهمن 92 18:38
نوش جونتون عزیززززززززززززم
مامان هستی
17 بهمن 92 20:56
دلم شیرینی خواست گفتم بیام اینجا
سپیده مامان رایان
18 بهمن 92 0:08
منم میخواممممم خوش به حال بابایی
مامان ایمان
18 بهمن 92 17:17
سلام عزیزم اپیم بیا پیشمون
مامان پوریا
پاسخ
سلام گلم حتماسرمیزنم
الهام مامان امیرعلی جون
18 بهمن 92 22:33
سلام گلم به وب گل پسری ام یه سر بزن کلیپ آماده شده
مامان پوریا
پاسخ
سلام عزیزم...ممنون
مامان گلشيد
19 بهمن 92 8:25
اي جونم عزيزم چه خوشگل خوابيده لينكت كردم عزيزم پيش ما هم بيا
مامان پوریا
پاسخ
شمام لینک شدی عزیزم
مریم(مامان ثنا جون)
19 بهمن 92 14:06
سلام شازده 8 ماهگیت مبارک باشه
مامان پوریا
پاسخ
سلام...ممنون گلم
مامان عليرضا
20 بهمن 92 15:35
چقدرخوشمل خوابيدي خاله جون.خواباي خوب ببيني. چه مامان با سليقه اي داري پوريا جونم.
مامان پوریا
پاسخ
ممنون عزیزم
فاطمه(مامان متین)
21 بهمن 92 13:57
به به حتما خوشمزه هست دست مامانی هنرمند درد نکنه
مامان پوریا
پاسخ
ممنون گلم