قندعسلم پوریاقندعسلم پوریا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
مامی پوریامامی پوریا، تا این لحظه: 31 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
جناب پدرجناب پدر، تا این لحظه: 39 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
یکی شدن دلامونیکی شدن دلامون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

♥عشقم پوریا♥

ولادت امام علی ع و روز مرد مبارک...

1393/2/23 17:50
نویسنده : مامان پوریا
1,033 بازدید
اشتراک گذاری

سحرگاهان که نسیم آیتی از پاک بودن را به گل ها هدیه میبخشد/به آن محراب پاکش آرزو کردم برایت/خوب دیدن، خوب بودن، خوب ماندن را/با تمام وجودم دوستت دارم. روزت مبارک...

اینم کیک و سالاد الویه ای که با کمک پوریا درست کردیم...!اما موقع تزیین کیک دیگه خسته شده بود و گریه میکرد منم مجبور شدم ساده تزیینش کنم چون بابایی توی راه بود و وقت نداشتیم...

عکس پایینی هم آجی آقا پوریاست که چندین سال دیگه براتون عکساشو میذارم!!!

هدیه هم واسه بابای پوریا یه پیراهن و یه شلوار رسمی شیک خریدیم که خیلی خوشش اومد...

تقدیم به عشق خودم...ミ •°روزت مبارک عزیزمミ •°

 

پسندها (11)

نظرات (11)

بابا و مامان
26 اردیبهشت 93 8:48
افرین مامان چه کیکی معلومه خوشمزست
مامان آنیسا
27 اردیبهشت 93 8:41
چه آبجیه نازییییییییییییییییییییییی
مامان هستی
27 اردیبهشت 93 14:16
مامان آرزو
27 اردیبهشت 93 20:18
دخمل میشدم یه تیکه ماه میشدماااااااااااا. حواستون هست ماشالله بگید . هزار ماشالله
عاطفه مامان ستیا
28 اردیبهشت 93 0:01
به به چیکار کردی خانومعزیزززززززززز دلم تو اون عکس که روسری گذاشته چه زیبا شدهههههههههه ای جان
مامی رادین
29 اردیبهشت 93 1:13
سلآم عزیزم با تاخیر روز مرد کوچولو و بابایی مبارک باشه مامانی هنرمند دست گلت درد نکنه عالی شده
خاله حدیثه
30 اردیبهشت 93 20:27
وای چه آبجی خوشگلی
حامده(مامان امیر محمد)
1 خرداد 93 11:08
افرین به مامان باسلیقه وهنرمند عجب کیک خوشمزه ایوای خاله جون روسری سرکنی بهت میاداما...
مامان عرفان
1 خرداد 93 12:30
عزيزم. چه پورياي نازي خوش به حال باباش و خودش كه همچين ماماني و همچين خانومي دارن
خاله سمانه
2 خرداد 93 12:10
با تاخیر روز پدر مبارک
مامان عرفان
4 خرداد 93 23:19
ماماني چه باتاخير. روز پدر كه تموم شد.اما كيكت خيلي فشنگه. با اينحال تبريك ما رو بپذيريد
مامان پوریا
پاسخ
عزیزم من این پست رو دو هفته پیش گذاشتم اما تازگیا ویرایشش کردم برای همین تاریخ پست رو 2 روز پیش نشون میده